Directievoering en eindcontrole

De Directievoering en eindcontrole bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Samenstellen bouwteam.
    • Opstellen planning voor de uitvoering.
    • Bewaken van de begroting, planning, kwaliteit en wijzigingen op het project.
      • Periodieke afstemming met het bouwteam over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
      • 1e aanspreekpunt als het gaat om escalatie en wijzigingen op het project.
  • Coördinatie en en afstemming van het project met het bestuur.
    • Periodieke afstemming met het bestuur over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
    • Indien gewenst presentatie, toelichting en besluitvorming in de ALV.
  • Coördinatie, communicatie en afstemming met bewoners.
    • Periodieke communicatie en afstemming met de bewoners over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
  • Eerste aanspreekpunt voor de leveranciers.
    • Indien een leverancier of een specifieke situatie daarom vraagt zal de adviseur aanwezig zijn op locatie.
    • Verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen en communicatie met bewoners, bestuur en leveranciers.
  • Eind controle van de uitgevoerde maatregelen op basis van.
    • Programma van eisen (PVE).
    • Kwantiteit en kwaliteit van de maatregelen en uitvoering.
    • (Prestatie) garanties van de maatregelen en uitvoering.
    • Definitief energielabel / index.
  • Benodigde onderhoudscontracten.
  • Opstellen eindrapportage van het project.
  • Evaluatie en akkoord van het project in de ALV.
  • Decharge van het project.

U wilt meer informatie, neem gerust contact met ons op.